Dyna hotel solution


Met behulp van Dyna hotel solution

Heeft uw gast op ieder moment van zijn verblijf toegang tot informatie over het hotel en de toeristische attracties met zijn smartphone.

Of het nu gaat om restaurantmenukaarten, spa-aanbiedingen, attracties of roomservicekaarten.

Alle informatie is opvraagbaar met uw smartphone.

nu kopen

Met behulp van de individuele Thync.it QR-code in elke kamer, heeft de gast op elk moment toegang tot informatie over het hotel en de toeristische attracties met zijn smartphone Of het nu gaat om restaurantmenukaarten, spa-aanbiedingen, attracties of roomservicekaarten, alle informatie is opvraagbaar met uw smartphone.

De geïntegreerde contactfunctie is bijzonder belangrijk: als de gast een suggestie, een hint of misschien een klacht heeft, kan hij dit rechtstreeks via het prikbord communiceren. Het rapport wordt direct naar de receptie, roomservice of onderhoud gestuurd, zodat het verzoek van de klant direct kan worden afgehandeld. Dit verhoogt de tevredenheid van gasten en, ondanks de klacht, leidt het vaak tot een positieve klant als het bericht snel is opgelost.

Met de hotelapplicatie van Dynatag verhoogt u de tevredenheid van gasten en ontvangt u positieve recensies.